facebook

twitter

fanfiction

tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; i'm back ..!
Saturday 7 December 2013 | 10:50 | 0 Like purple like me
Assalamualaikum .. :* apo kaba semuaorang .. *berlagak ramai readers* haktuihh ! okeii .. to baby blog kesayangan .. sorry dah lame tak bukak kau .. aku bukan sengaja .. tapi mmg aku busy .. ahaha .. sekarang aku dah boley tumpu perhatian at engko sbb aku dah merdeka dari ESPIEM HAHA .. alhamdulillah .. merdeka ! okeii .. aku bnyak bende nak story at engko.. btw .. yang at draf toh aku terpaksa delete sbb aku dah tak nak pikir psal bende lalu .. lagipun no one tau link blog akuu .. so akuu dah selamat nak post bnyak bnyak at sinih .. yang tau link blog nim cuma followers blog aku jer tau .. lepastukan .. aku tak tau lah ape dalam kepala hotak aku sekarang nim .. mmg bohsan kot .. em em .. amir ..? dy semakin lame semakin menghilang .. em emmm .. haha .. aritu dy ada update status psal someone .. entahlah pompuan mane .. someone special nampak nyee .. abaikan .. aiman ..? ya allah .. dy nim mmg aku tak leh bla .. dy mmg tak faham bahase ker tak reti bahasa melayu or tak reti membaca ..? tak fhm faham ker aku tak suka dy .. aku tak boleii nak terima dy ..! sejak aku form one sampai lah aku form five .. text aku .. call aku .. sampai semua family aku knl dy .. mak aku pon syg dy ! menyampah aku !dy tak jemu ker hah ..? dy text aku tak reply .. dy call aku reject .. dy tak boring ker ..? aku tgk text dari dy pon boring .. err .. he's not my type ok .. dy bukan hodoh .. ada rupa .. dy nak ape an aku ..? nak ckp aku comell mmg tak .. nak ckp aku cantik mmg jauh ahh ! ape yang dy syg sgt at aku ..? dah 2 taun contact .. dy panggil aku syg sampai lah sekarang ! mase aku spm .. tiap kali aku exam mesti dy hanta mcj good luck .. klo aq tak reply .. call terus ! aiyook ! dy nak ape ..? ape yang ade pade aku nim ..? adoii .. fening den .. kawan kawana aku ramai yang suruh aku cuba untuk terima dy .. yes ! dah lame aku cuba tapi still tak boleh ! aku tukar num fon after clash an anas sbb aku tak suka texting an sape sape .. aku baru bukak balik number 014 nim .. guess what .. berpuluh puluh mesej and miss call from aiman .. aku tak fham dgn dy .. ya allah .. dah nak pekak aku dgr dy ckp dy syg aku .. dy snggup tnggu aku .. hoii ! kitaorang baru sekali jumpa .. dy dah mintak number fon .. mase first meet dulu laa ..  kawan aku pon stau . bagi buat ape .. cuba korang kira dah berapa lame dy tnggu aku ..?10 taun dy still tnggu aku pon mmg aku tak leh terima dy .. aku pon tatau kenape .. tak tau ! sekarang nim fon aku .. mmg snyap jer .. aku tak texting an sape sape pon .. amir jer ..entah lah kenape ada perasaan nak layan dy ! erhh ! biasa aku susah nak lyan mesej org laki nim .. bukan biasanya .. tapi mmg aku tak layan!  tapi sekarang dy dah ad someone else .. haha ..lepas tau tuh kan .. aku delete semua yang aku pernah tweet psal dy sejak kejadian belt tuh lagii .. aku dah give up .. aku dah taknak tanam harapan dah .. humm .. hope dy bahagia dgn budak y dy update status tuh .. haha .. :) okelah .. mesej..? one day nanti aku get ready aku delete mesej dy .. contact name ..? aq tak tuka lagii .. still lagi MR.ATOMENG .. nanti aku ready aku tuka .. byee .. :*







Old post | New post